2007/01/19

Clearing Bank

bank.clearingowy.screenshot

Bardzo przydatne haslo, swoja droga. Mamy z Asia moja kochana plany juz, gdzie bedziemy mieszkac w przyszlym roku. Wezmiemy sobie wspolny pokoj w Snow Island, prawdopodobnie. Cieszy nas to bardzo, caly czas o tym rozmawiamy i myslimy jak bedzie nam razem fajnie.

Dzis mialem zajecia krocej, mimo, ze wlasnie minelem sie z wykladowca, ktory prowadzi z nami Business Operations, ale nie wnikam w to glebiej.

Za jakis czas bede robil prezentacje o motywacji, dzis juz uczynilem pierwsze kroki w te strone, mam numery ludzi, mamy sie jakos umowic. Zrobie to tak, ze wezme temat, podziele go i rozesle ludziom co maja przygotowac, a potem to zcale. Jakas ksiazke o motywacji musze wyporzyczyc, bo dawno nie prezentowalam tego typu rzeczy, tymbardziej w jezyku krolowej Eli.

Zycze milego weekendu, mam nadzieje, ze swoj spedze produktywnie (i przyjemnie), elo!

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Czesc
Jestem pelna podziwu dla Ciebie...bardzo mnie cieszy, ze wkoncu znalazles ta drugo polowke a jeszcze bardziej ze jestes szczesliwy! (tak jak ja i Luki-chciaz powiedzialabym,ze to My jestesmy najszczesliwsi na swiecie :P)Kurde chcialabym Cie zobaczyc i pogadac jak kiedys-np. na stawach co nas spisali :) Pozdrowionka dla Was i buziaczki.
Daria