2007/02/15

Cognitive Lab (2/2)

Dzisiaj bylem po raz drugi i ostatni w tym semestrze na laboratioriach z psychologii. Mam do napisania raport co nie wyglada tak zle, ale bede musial poswiecic na to troche czasu, ktory wolalbym poswiecac czemus albo komus innegu.

Tak czy inaczej, mam czas do 13 marca. Jest to wazne, bo jest to 2000 slow do napisania, ktore stanowic bedzie 50% oceny za caly przedmiot a narazie mam 42% z eseju, ktory stanowi pierwsze 50%. Czyli mam 21% z calego przedmiotu, a potrzebuje 40% na zaliczenie.

Oczywiscie wolalbym miec wiecej niz tylko zaliczenie.

Wczesniej do oddania mam raport z laboratorii z Quantitative Research Methods, ktory takze stanowi 50% oceny z przedmiotu. Technicznie wyglada to bardzo podobnie, wiec zabieram sie za to, po jutrzejszej prezentacji z Work, Society and Organisations.

2 komentarze:

Unknown pisze...

WoW! jaki update :D

Ksawery pisze...

Dzieki Luki, wiedzialem, ze Ci sie spodoba :P

(btw, jest z szablonu, nieco tylko go poprawilem)