2006/12/30

Witamy Asie!

Czy wiedzieliscie o tym, ze mBank jest operatorem sieci komorkowej? Ja tez nie. Starter kupuje sie online i przychodzi poczta, mozna nawet numer wybrac z posrod kilku. Nie sprawdzalem oferty, ale wiem, ze doladowania sa juz od 1PLN... moze warto sie w to zaglebic? Ja bym tak zrobil, ale tutaj zdaje sie na "laske" Orange UK(wygodne doladowania od £5).

Asia dzis przyjezdza! Nic dodac nic ujac. Ciesze sie, od rana jestem pobudzony jakos dziwnie. Co ja bede robic do przyjazdu Asi... liczylem na to, ze dostane wiecej mail'i :)

Natasza z Bulgaricus'a zalozyla Travel Forum - Porozmawiajmy o podrozach, polecam oczywiscie.

Do nastepnego razu.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czesc Ksawciu! Szkoda ze nie moglam sie z Toba zobaczyc i poznac Twojej dziewczyny, ale mam nadzieje iz bedzie jeszcze nie jedna okazja!!! Pozdrowienia dla Ciebie i Asi. Trzymaj sie cieplutko!

Daria

Anonimowy pisze...

Siema ZiomuŚ! Sylwester był groooooby.. moze nawet za bardzo =P lecze kaca drugi dzien, a jak wiadomo dzis mialem juz lekcje w szkole. bylo malo ciekawie:P Licze ze przyjedziesz na wielkanoc ziomeczku :) pozdrawiam goraco!!
Luki:]