2006/10/04

Mail od Dennis'a

Dosatlem kolejnego maila od Dennis'a. Podoba mi sie fragment:

Attendance twice each year at a staff-student meeting. This would be 1 hour maximum, tea and biccies supplied of course, but keep your thieving hands off the choccy bourbons they are for staff (me) only.

Dzis bylem w tej agencji o ktorej pisalem, ale nie zdazyli jeszcze przeprocesowac tego formularza. Szkoda.

Ide zaraz na takie zajecia dodatkowe English For Academic Purposes, na tym jest dobra zabawa. Mam kilka nowych mozliwosci znalezienia pracy, wiec potem je zbadam, tzn po tych zajeciach.

Nauczylem sie wczoraj od Tomo, ze po zamiast Thank you mozna tez mowic Ta.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

czesć warjacie:)siedze sobie i robie zadanie...w sobote do szkoly wiec trzeba:(pogoda okropna wiec zamulam:(w sobote bylem na swietnej imprezie:)bylo cudnie,szkoda tylko ze sama jakas woda ze slowacji pijac ja nie masz umiaru na wiecej...wiadomo jak to sie skonczylo...hehe:)szkoda ze cie nie ma z nami:(czasem mi smutno tak bez ciebie...(bez skojarzen)hehe:)trzymaj sie ksawery:)docent;)

Anonimowy pisze...

Docent zbereźnik ;P ciesze się że wszystko ok:) ja już odliczam do 18-nastki =) Sobota 14 paź w mszanie robie :) zaprosiłem tylko kilka osób:] 10 max więc bedzie wesoło. Wpadnij jak możesz xD Dawno Cie nie widizałem :) no, na żywo oczywiście ;P bo na bloa staram się codziennie zaglądać. W szkole juz mam lipe, kilka pizd i wagarki :P i takie tam ;) hehe, tesknie strasznie za Daria bo widziałem się z nią ostatnio w niedziele.. a zobacze najwczesniej na 18-ce i to w dodatku tylko na noc.. bo potem wraca do rabki =( i ch()j jeden wie kiedy znowu ją zobacze... =,,( ale coż, nie zamulam. zauważeyłęm wcześniej że słowo "używam" piszesz raz przez "ż" a raz przez "rz" i to w jednym wersie! hehehe wtedy co opowiadałes o tym grubasie z finlandi. ;)

dobra, rozpisałem się troche,
więc pozrdawiam ziom
NarQ