2006/10/25

Platynowe obraczki

Zyje nie martwcie sie. Dziekuje za wszytskie SMS'y, maile i komentarze jakie otrzymalem od Was ostatnio, bardzo mi milo z tego powodu. Mam nadzieje, ze macie sie dobrze, tzn wiem, ze macie, ale mam nadzieje, ze tak bedzie ciagle. Co za stylistyka...

Wazna informacja: Przypominam, przylatuje do Krakowa dnia 15/12 a wylatuje 27 do Liverpoolu.

Jestem w trakcie pisania eseju, skonczyony oczywiscie opublikuje tu, jakby ktos chcial go zobaczyc.

Jutro mam zajecia, dzis mialem wolne, ale poszedlem na English For Accademic Purposes, dobre to jest, w fajnej atmosferze, moze dowiedziec sie jak pisac i radzic sobie z angielskim na Uniwersytecie.

Zaraz ide na zakupy do Sainsbury's abym mial co jesc w najblizszym czasie.

Znalazlem fajne platynowe obraczki na ktore mam ochote. Cena jest raczej przystepna. Link ponizej.

Skanowalem dzis kilka rzeczy, ktore potrzebuje do eseju, zaraz ide po jeszcze jakies materialy, a moze jednak nie, skupie sie narazie na tych co mam i pozniej zobacze czego mi brakuje.

Dobra koncze, bo nie mam juz weny.

Platynowe obraczki

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Przestępna??tzn ile :P ? heh, nie wiele widac na tym zdjeciu ale 9 cyfrowa cena w funtach wydaje mi sie malo przestepna.. chyba ze to nie cena:P u nas jakos leci, ale przekonasz sie jak przyjedziesz.
pozdro ziom

Anonimowy pisze...

widze ze udzielaja ci klimaty:)a dopiero smiales sie z j.lo;) kurcze ladne ladne tez bym sobie takie sprawila;) ale docus by chyba umarl jakby zobaczyl cene;):p strama sie odpisac na twojego maila ale chyba mam cos nie tak z poczta w kazdym razie napisze na pewno:)buziaki aha masz dobry adres pisz na ten co do tej pory:)klaudia

Anonimowy pisze...

Cena jest duza, to byl taki zarcik. £575 i £750.

Anonimowy pisze...

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=137706906

a co powiesz na to:) klaudia

Anonimowy pisze...

Oiii... coŚ zaniedbujesZ bloGa :P nie ładnie =)

Łuki