2006/09/11

Adres i telefon etc.

Zaczne od tego, ze podaje Wam swoj adres, jakby ktos chcial koniecznie mi cos wyslac np. bombe, albo pogrozki.

Ksawery M Szymura
House 16 Room 2
Ashenhurst Houses
Student Village
Athene Drive
Newsome
Huddersfield
HD4 6QN
United Kingdom

kazdy juz pewnie tez wie, ze moj numer komorki w UK to 07772876615. Za to nie wiecie, ze mam tez telefon jakby domowy - 08707576168516, mozna na niego dzwonic ze Skype'a, chyba za darmo, albo prawie za darmo.

W moim domku mieszka teraz jakis mega-gruby Finlandczyk, to straszny zamulacz, nic nie robi innego, tylko siedzi w swoim pokoju i oglada filmy na DVD. Jak juz cos mowi po angielsku, to w taki sposob, ze naprawde trudno jest go zrozumiec. Skolegowalem sie za to z Slowakami, ktorzy mieszkaja kilka domkow dalej, fajni sa, ale dziwnie sie czuje gdy siedze u nich, a oni miedzy soba nawijaja po Slowacku. Musze sie nieraz wrecz przebijac, ale co tam nie jest zle. Wole jak laski wychodza na szluga, wtedy da sie jakos normalnie porozmawiac o pierdolach, i o bierzacych sprawach. Aha, jakas Poleczka z Torunia wczoraj byla u mnie w domku, zostawila swoje rzeczy, pogadala ze mna przez kilka minut, gdy robilem sobie jedzienie i pojechala gdzies ze swoim chlopakiem, ktory jest z Dublina i wydaje sie byc bardziej spoko niz ona, tzn takie jest moje pierwsze wrazenie.

Hehe, fajnie, ze komentujecie cieszy mnie to bardzo, dziekuje takze za maile.

Udalo mi sie zorganizowac juz totalnie w pokoju, jest dosyc maly, moze jak pokoj Klaudii, nawet mniejszy, chyba. Materac jest niewygodny bo to taki shit ze sprezynami.

Zalatwiam teraz jeszcze jakies sprawy, bo musze konto w banku sobie zalozyc tutaj, oraz zalatwic sprawe z finansami, tzn z perspektywy oraganizacji ktora posredniczy w... whatever. Piotr Doscas tu przyjezdza, Docent wie o kogo chodzi na 100%, bedzie tu studiowac cos zwiazanego z dziennikarstwem.

Ale tu jest zabawnie w tej bibliotece, siedze, obok mnie na kompie jakas Francuzka, dalej jakas murzynka w jakims kosmicznym ubraniu jakby ludowym, mnostwo starszych ludzi, jacys Hindusi. Lubie to to jest zabawne, taka roznorodnosci, kilka dni temu w pralni gadalem z jakims chlopem z Iraku, wczoraj pomoglem ziomkowi z Nowej Zelandii.

Wracajac, do Polski, to tesknie za Wami, mam Was tylko w 2D na scianie a wole, 3D i jeszcze do tego interaktywnych. Mam nadzieje, ze sobie jakos radzicie, i nikt nie popadl w jakies wieksze tarapaty, czy aferki.

Do nastepnego razu, Klaudii dziekuje slicznie, za kompromitujace mnie zdjecie ;-)

Obraz 2 096

Brak komentarzy: