2006/09/26

Day After Joannas B-Day

Wczoraj byly urodziny Joanny, z tej okazji kilka nowych zdjec ponizej. Ale spokojnie, napisac cos tez chce. Szukam pracy, mam juz CV bardzo fajnie napisane, sprawdzone nawet przez CareerZone, oragnizacji wewnatrz Uniwersytetu, ktora pomaga w rozwoju kariery zawodowej. Mowilem, ze tu wszyscy chca pomagac studentom - mialem racje!

Ide zaraz po kolejne aplication forms, tym razem do Student's Union, bardzo chcialbym tam pracowac, ze wzgeledu na mozliwosc uzyskania ciekawych znajomosci.

Dzis mam dzien wolny, jutro tez, mam nadzieje, ze uda mi sie je spedzic w miare produktywnie. Zaraz ide oddac kilka ksiazek i na zakupy.

OK, zdjecia... aha, i warto poklikac na minaturki, bo dolaczylem do zdjec opisy.

Colin & Ksawery  - Joanna's B-day Agnieszka Joanna Ksawery - Joanna's B-day

Group Foto - Joanna's B-day Group Foto - Joanna's B-day 2
Tomo & Ksawery - Joanna's B-day

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Widze ze coraz lepiej :D aklimatyzacja ;] ja sobie właśnie siedze i czekam na chwile aż matka pojdzie spać bo wybieram sie na nocke... nudzi mi sie kurewsko... mam nadzieje ze nie bede musiał iść z buta na kapelanke.. albo ze nie zasne [rzed kompem zanim matka zasnie ;P wiesz juz mniej wiecej kiedy wpadniesz do krk? dziwnie tu bede Ciebie

Anonimowy pisze...

a właśnie, jak z Twojim paleniem ;) na zdjęciu widze że dalej kopcisz ;P