2006/09/29

One volunteer

Wlasnie sprawdzilem poczte, i oto co dostalem. Aha, to jest mass-mail, czyli dostali to prawdopodobnie wszyscy studenci pierwszego roku na kierunkach biznesowych.

From: Dennis Duty
Sent: Fri 29/09/2006 12:18
To: BE1001 - BA Business Studies FT
Subject: Hello
Hi Everyone!!!
Welcome to the first week, apologies for some of the confusion with rooms and things but it is always like this in the first week!! Things will settel down over the next few weeks.
Please make sure you read your mail regularly!Ok first thing is student representatives. We already have one volunteer. Please if you wish to be a student rep, or if you wish to nominate someone then let me know.
CheersDennis

Hehe, mowa oczywiscie o mnie. Dobra to tyle na dzis, smigam zalatwaic rozne sprawy online i offline.

Ciao!

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

:* Witam Cie Ksawciu takim WIELKIM I GORACYM buziaczkiem:*:* otoz...mialam i tak do Ciebie napisac..bo jakos jak wiesz teskni mi sie i nie mam z kim gadac o "waznych sprawach" a takie komentarze to chyba jedyna okazja zeby wymienic kilka zdan.A wiec( nigdy nie zaczynaj zdania od "a wiec"<-- mama powtarza:P:)) A wiec..leze dzisiaj w lozeczku chorutka.mysle sobie zejde na dol moze KOBRA przyslal mi wreszcie walentynke, otwieram skrzynke na listy...( opisuje teraz caly proces) patrze uwaznie...zamykam ,otwieram jeszcze raz..widze czerwona koperta..patrze od Ksawery...i mysle hm...walentyna...ale od Ksawerego..czyli pewnie rzeczywiscie nie ma co jesc i liczy na nastepny obiadek...u mnie hehe :)pamietasz?. Otworzylam a tam ZYCZONKA URODZINOWE. i powiem ci ze tak slodko mi sie zrobilo... i tak fajnie i wogole....wogole..taka "happy" (tak sie tam mowi:P:>??) sie zrobilam ze pamietales;) ze dobrze ze drzwiczki od skrzynki byly otwarte bo dolna czesc szczeki na prawde musialabym zbierac z ziemi;* dziekuje ci bardzo:* jeszcze raz:D:D:) p.s.<1> wracajac do tematu urodzin, to chcialam zrobic imprezke jakies ognisko heh ale tak mi sie zycie ostatnio zmienilo.ze nie mam ochoty szczerze mowiac robic czegos na sile;), ale jest maly problem.jesli chodzi o 18-stki,na kazda liste mam wpisywac z kim ide i kazdy mowi do mnie nie zapomnij o ksawerym, bo te imprezki z wasza "trojeczka" sa megasne hehe;)A sie rozpisalam.dlatego koncze juz bo przez tego mojego komenta:Phehe zabraknie ci czasu:) Trzymaj sie :*:* Klaudia

Anonimowy pisze...

":* Witam Cie Ksawciu takim WIELKIM I GORACYM buziaczkiem:*:*" hehe, spodabało mi się więc pozwoliłem sobie powielić:D ( mam nadzieje że Klaudia nie bedzie zła;)) coś zaniedbujesz bloga, hehe! 2 dni bez wpisu:P
oczywiście JokE ! Dari już nie ma, dziś pojechała do Rabki =( wracając z mszany zobaczyłem ją ostatni raz(nie wiem na ile) odwiedzając Rabke... Mam nadzieje że szybko wróci... Tymczasem jestem w domu i zaraz zabieram sie za "wojaka"9% na lepszy sen i obniżenie smutku spowodowanego Twoją nieobesnością :P hehe
a tak poważnie to ide zapierdalać z nauką bo się nie wyrobie ;P

z Farcikiem ZiomuŚ


Łuki