2006/09/28

Prawie weekend, prawie.

Dzisiaj mialem pierwsze zajecia z Cognitive and Developmental Psychology. Zabawnie, bo kobieta prowadzac wyklad, wybierala sie na tzw. wycieczki myslowe. No i jak zwykle wszytskie materialy sa online do zciagniecia, uwielbiam to. Zadnego nerwowego robienia notatek.

Mielismy miec tez Markets and Govermenta, ale wykladowca nie przyszedl z "powodow rodzinnych".

CV mam juz napisane, roznioslem kilka, ale dzisiaj ide znowu do tych ludzi od karier, aby przejrzeli ten dokument jeszcze raz i go odpimpowali. W sprawie pracy wykonalem tez kilka telefonow w przerwie miedzy wykladem, maja mi przyslac kilka rzeczy i CV mam zaniesc tam i tam, wiec mam nadzieje, ze za niedlugo zarobie swoje pierwsze £.

Wgralem na youtube reklame mojego uniwersytetu, wiec jak ktos chce moze sobie obejrzec.

Do zobaczenia nastepnym razem.

Brak komentarzy: