2006/09/22

Szukanie pracy

Poszukuje tej pracy przez Jobshop, moze mi ktos odpowie jak nie, to zapytam sie Slowakow o ich prace. Jeden z nich pracuje w jakies fabryce i pakuje jakies rzeczy do paczek przez noc.

Tak sie sklada, ze mam juz plan zajec, mam wolne wtorki i srody, w sumie zajec mam 12h. Ale uprzedzono nas, ze tu jest inny system edukacji, i nalezy na 1h spedzona na Uniwersytecie uczyc sie ze 3. Zobaczymy.

Nauka sie narazie nie przejmuje, wyglada na to, ze bedzie bardzo sympatycznie, wykladowcy sa bardzo pomocni, gdy jest jakis problem rozwiazuja go.

Poznalem dzis angielke tez z HUBS, ale z Intenational Business. Nazywa sie Lauren, pogadalismy moment, bo itak bedziemy sie widywac czesto na/przed/po zajeciach.

Dobra, koncze juz bo umowiony jestem ze znajoma, razem wracamy do Ashenhurst, dzis planowaly dziewczyny z naszego domku wyjscie do klubow, ale cos czuje, ze moj obecny stan finansowy mi na to nie pozwala... coz. Mam nadzieje, ze szybko sie to zmieni.

Pozdrawiam Darie i Lukasza tym razem (innych zreszta jaknajbardziej tez), ktorzy juz mi pakuja paczke z jedzeniem ;-)

Elo. Aha, zamieszczam bonusowe zdjecie. Gabriel (Slowacja), Alex(UK) i Ksawery(Wiadomo).

trojcaDSCN2220

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Hejka Ksawery:) widze ze bardzio dobrze ci sie powodzi...za chwilke pewnie bedziesz mial wiecej wielbicielek niz wszyscy "przystojniacy z salwatora";).Dobrze ze juz sie tam zaklimatyzowales..u mnie tez fajnie zreszta jak zawsze:).ucze sie i planuje swoja przyszlosc!he w koncu co nie:>?zastanawiam sie nad studiami w Londynie ...moze uda mi sie zalatwic to z moja kuzynka;)wiec wiesz rozgladaj sie za jakimis fajnym klubami gdzie mozna spotkac J.LO I 50 C :D.tak glucho bez Ciebie tutaj...ja osobiscie bardzo tesknie;)brakuje mi tych wypadow do parku z piwkiem i kozackimi biesiadnymi:P nio i nie mam juz nikogo takiego z kim moglabym sie tak fajnie przekomazac:*:* buziaczki 3maj sie tam i nie daj sie nikomu;) Klaudia

Anonimowy pisze...

Bedzie dobrze ziomuŚ... bo musi być... pzdr
Łuki