2006/09/08

Opel a Vauxhall

Ha! Znowu jestem w bibliotece na komputerze. Wczoraj bylem zalatwic kilka spraw w glownym budynku Uniwersytetu, wszytskie zakonczone powodzeniem :) Wyporzyczylem tez kilka ksiazek, bo musze poglebic swoja wiedze w zakresie ksiegowosci.

Wsalem dzisiaj troche pozniej niz wczesniej, nawet sniadania nie zjadlem, bo mi sie jedzenie skonczylo. Wypilem kawe, i poszedlem tutaj. Hm, po tej sesji na kompie ide na zakupy do Sainsburys, to cos w sytylu Tesco, ale mniejsze i z ladniejszymi kasjerkami, zwariowalem tam ostatnio gdy zobaczylem taka jedna Hinduske...

Wczoraj poznalem francuzke, ma na imie Matylda i przyjechala tu pracowac w laboratorium. Zajmuje sie optymalizacja nawozow i pestycydow. Romantyczne.

Musze jakos lepiej zarzadzac pieniedzmi, polki nie mam pracy. Bede ja mial, gdy dostane legitymacje studencka, bo wtedy pojde do takiego biura posrednictwa pracy ("Jobshop") dzialajacego wewnatrz Uniwersytetu, i zaczne zarabiac na Mercedesy. Apropo aut, tu dzieje sie tu cos dziwnego. To co w calej Europie nazywa sie Opel tu nosi nazwe Vauxhall, kliknij tu i zobacz. Musze sie o to zapytac.

Mam nadzieje, ze u Was wszytsko ok, moja mama przekazala mi pozdrowienia od Docenta, dziekuje i pozdrawiam takze nie tylko Michalka. Dajcie znac jak tam najnowsze afery na dzielnicy wygladaja.

Do nastepnego razu, elo.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Pamiętam te "Ople"... sam sie dziwiłem jak zobaczyłem swój wóz z jakimś pie$dolni$tym znaczkiem:P Aż boje się pomyśleć jak wrócisz do Polski na święta... Biedny, niedożywiony :D:D heh, nie no żartuje :P PzdR ZIom
Łuki

Anonimowy pisze...

czesc ksawery!!lezymy sobie z klaudusia i postanowilismy do ciebie napisac:)dzieki za esa!u nas oki klaudia chodzi do przedszkola,ja znalazlem prace...slyszalem ze u ciebie tez nienajgorzej:)jak mozesz to pisz cos czesciej.wiem ze to nie takie latwe,ale zawsze mozesz poderwac jakas laske z kafejki;)wszyscy mowia ze bez ciebie to nie to samo,i chybsa maja racje;(nic trzymaj sie ziomek i nie daj sie tam...pozdro50 doc&klaudiszon:)